Kapitel 15 - I can't love you more than this



Sannas perspektiv:

- Amanda! Maja! Ropar jag och tjejerna kommer inspringandes till köket där jag sitter med laptop på bordet. Kolla vad jag hitta!
Jag visar dom skärmen och där är en bild på två figurer, varav den ena är Louis, som åker London eye. Under bilden står några rader om att Louis Tomlinson har setts med en okänd flicka vid London eye. Bilden är tagen från marken upp emot en av korgarna som är ett tiotal meter upp i luften. Och man ser tydligt att att en av de två figurerna är Louis, dels på håret och på den randiga tröjan.
Jag tittar på Amanda som stirrar på bilden.
- Det är du va? Frågar jag försiktigt.
- Ja... Får Amanda fram. Vem har tagit bilden egentligen, vi såg ju inga personer alls som verkade intresserade av oss?!
Hon låter både chockad och arg. Det kan jag förstå, dom vill ju inte gå ut med att dom är ett par ännu. Amanda kommer få ta jätte mycket skit av en del fans och Louis kommer bli bombaderad av journalister och annat folk som vill prata och intervjuva honom om hans förhållande.
Amandas perspektiv:

- Amanda, ta det lugnt vännen. Det löser sig, okej? Säger Maja och kramar om mig.
- Hoppas det. Svarar jag och kramar tillbaks.
Då kommer jag på att klockan precis slagit 6 och jag spriner och hämtar lappen jag fått av Lou och vi sätter oss ner runt matbordet.
- Så, läs nu då! Säger Maja glatt. Vad står det?
"Hi Amanda, Maja and Sanna. I hope you don't have any plans for tonight, cause in 10 minutes there will be a car outside of your hotel who will drive you to a speciall place. See you there. /Lou Harry Niall" står det på lappen.
Vi blir helt till oss alla tre över denna överrraskning och vi sitter och fangirlar lite någon minut tills vi inser att klockan är fem minuter över sex. Vilket betyder att bilen är här om 5 minuter! Fort som attan springer vi runt i hela hotellrummet och letar kläder och skor, sminkar oss och jag hinner även göra några lockar i mitt långa, bruna hår. Vi skyndar oss ner och minsann, där står det en bil och väntar på oss. Jag ler mot mina bästisar och vi hoppar in i bilen.
Majas perspektiv:

Bilen stannar och chauffören säger att vi är framme. Vi hoppar ut ur bilen och blir förvånade över hur fint det är där vi befinner oss. Massa grönska och mitt i allt grönt, ett jätte vackert hus. Jag tittar på tjejerna lite förvånat och vi följer med chauffören bort till grinden intill tomten.
- I'll leave you girls now. Go to the backyard and you'll understand why you are here. Säger han och går tillbaka till bilen. Innan han hoppar in vinkar han till oss och vi vinkar tillbaka.
- Ähm, vad säger ni? Säger jag och öppnar grinden. Ska vi gå?
Sanna och Amanda nickar och vi går in på tomten. Vi går tysta och förväntansfulla runt huset, tills vi kommer en altan precis innan husknuten bak emot baksidan. Där står Niall och vinkar glatt mot oss.
- Close your eyes, now! Skriker han och springer fram till oss. Han kramar om mig och kysser mig lätt på kinden. I hans händer har han tre ögonbindlar och han binder för våra ögon. Vi skrattar alla fyra och han leder oss någonstans och placerar oss på en varsin stol.
- On three. Hör vi Harry säga.
- One. Säger Harry och Niall tillsammans. Two.
- Three! Skriker Louis och våra ögonbindlar dras bort samtidigt.
Jag kollar mig snabbt omkring och ser att vi sitter runt ett fint dukat bort med blommor, levande ljus och massa fin belysning. Jag blir helt stum över hur fint det är. Alla växter runt oss gör att det ser hemtrevligt och lugnt ut. Och alla levande ljusen är som pricken över i:t. 'Väldigt romantiskt, jag som alltid älskat levande ljus!' tänker jag och tittar på Sanna. Bakom henne står Harry och ler stort. Mitt emot Sanna sitter Amanda och bakom henne står Louis. Då känner jag ett par armar runt mig och jag känner doften av Nialls parfym. Jag vänder mig om och han tittar kärleksfullt på mig.
- Surprise! Ropar alla tre killarna och alla ser lika glada ut. Now it's time for dinner.
Kvällen går otroligt snabbt och Niall ger mig långa, varma blickar hela tiden. Så fort han tittar på mig blir jag alldeles varm och får fjärilar i magen. Han ger mig minst tusen komplimanger och drar massa tråkiga skämt som livar upp stämningen rejält!
Fram emot midnatt går han in och hämtar sin gitarr och ställer sig bakom mig. Han ber mig vända på stolen emot honom och jag gör som han säger.
- This is for you, my love. Säger han och jag hör direkt att det är More than this som han börjar spela. Han sjunger och spelar bättre än jag någonsin hört honom göra och han vänder inte bort hans blick från mig en enda gång under hela låten. Varje ord betonar han extra mycket och texten går rätt in i mitt hjärta. För första gången sedan jag träffade honom, känner jag med hela mitt hjärta att han älskar mig. All min oro och mina idiotiska tankar är som bortblåsta och jag förstår inte hur jag själv kunde stå och gråta hos Lou över honom igår. Allt Lou sa var sant. Niall älskar mig. På riktigt.
- I love you babe, you are the best thing that ever happened to me! Säger han och kysser mig ömt på läpparna. You're the best girlfriend I ever had, and I want to live the rest of my life with you.
Jag känner hur det blir blött längs min kind. Blött av mina glädjetårar.
- And I love you more, Niall.
- That's impossible. Säger han och torkar bort mina tårar. I love you so more than you could ever imagine.

I nästa kapitel blir det ännu mer romantik!!! ♥ Och då får vi kanske reda på vem Daniella är.. Hm, vem tror ni att hon är?

Kommentarer
Postat av: Madde

aw,va gulligt !:')

2012-04-05 @ 23:26:26
Postat av: Alexandra

Mer!

2012-04-06 @ 00:02:42
Postat av: Daniella

OMG! SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ JÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄKLAAA BRA<333

2012-04-07 @ 12:32:56
URL: http://onlymedaniella.blogg.se/
Postat av: Amanda Rosenqvist

SÅÅÅÅÅÅ BRAAAAAAAAAAAAA!!!!!♥

2012-04-08 @ 00:26:15
URL: http://arosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0