Kapitel 8 - In his arms



Majas perspektiv:

Jag vaknade av att pussade mig i pannan.
- Good morning my dear. Sa han och log mot mig. How are you today?
- I'm fine thanks. How are you?
- I'm perfect! Svarade han och klev upp ur sängen. Han hade endast kalsonger på sig och hans kropp var verkligen dö snygg! Han var inte värsta muskelknutten direkt, men det hade jag aldrig gillat. Han var bara så perfekt.
- I'm free to do whatever I wanna do today, couse I don't need to work! So can we hang out together?
Jag log stort och nickade. Såklart jag ville umgås med honom! Det var i princip det enda jag ville. Förutom att vara med Sanna och Amanda dårå.
Det knackade på dörren och jag hoppade till där jag låg i sängen. Niall kollade fundersamt på mig och frågade mig tyst vem det kunde vara. Jag svarade att jag visste och klev upp ur sängen. Jag trog på mig en stor T-shirt och gick ut till hallen och kollade genom kikhålet i dörren. Där står Anne-Charlotte, min lärare. 'Vad gör hon här?' tänkte jag snabbt och kom sedan på att hon säkert skulle kolla att alla vi var hemma. Men det var vi ju inte! Jag sprang in till Niall och ropade: "Jag kommer!" till Anne-Charlotte och bad Niall gå in i badrummet och sätta på vattnet i duschen, så det lät som om någon duschade. Sedan gick jag ut och öppnade dörren.
- God morgon! Sa hon lite hurtigt. Är alla hemma?
- God morgon Anne-Charlotte! Svarade jag. Jadå, alla är hemma. Men Sanna ligger och sover, hon har sådan huvudvärk och Amanda är i duschen.
Hon kollade lite misstänksamt på mig men svarade bara "Okej" och gick. Jag pustade ut och gick in i badrummet. Riktigt chockad blev jag, för där stod Niall, helt naken i duschen. Han vände sig om mot mig och vinkade åt mig att gå in till honom. Utan att tänka på det klädde jag av mig som att det inte alls var konstigt att han skulle se mig naken. I vanliga fall skulle jag gjort det långsamt och tyckt det var super pinsamt, men det kändes som världens mest naturliga grej i detta läge. Jag gick in till honom i duschen och han såg på mig på ett speciellt sätt. Det fick mig att känna mig speciell. Trots att jag inte såg ut som en fotomodell så kände jag mig vacker. Vanligtvis gillade jag inte att jag hade någon britning på låret eller att min mage inte var helt platt men just nu kände jag mig så snygg! Han log kärleksfullt mot mig.
- You are the most beautiful thing I ever seen. Sa han och jag log lite generat.
Vi kysstes.  Det var underbart. Nialls nakna kropp mot min, vattnet rinnandes ner längs våra kroppar. Vi kysstes länge.



Sannas perspektiv:

Gårkvällen var en av dom bästa kvällarna i mitt liv. Vi åt, skrattade, pratade massor, skrattade ännu mer, myste och skrattade ännu mer. Jag mådde riktigt bra när jag var med honom. Han fick mig att le och skratta och känna mig vacker, speciell, som om jag vore någonting ömtåligt. Han såg på mig med en sån mjuk och försiktig blick, som att jag skulle gå sönder om han kollade på mig argt. Och han behandlade mig som det sköraste porslinet som fanns. Men jag älskade det. Älskade honom. Eller rättare sagt, älskar honom.
Vi satt ute på filten brevid lägerelden, som Harry efter många försök fått den att brinna, i flera timmar. Fram emot tolvslaget började det bli lite kyligt så då kröp vi in i tältet och la oss båda i en stor dubbel sovsäck. Vi låg nära varandra och delade värme så vi båda blev varma snabbt. Han höll om mig och jag mådde så bra. Allt kändes så bra.
Jag vaknade av att Harry drog mig närmare honom. Jag vände på mig mot honom och kysste honom lätt på munnen. Han log trött mot mig. Åh, han var så söt n är han var nyvaken! Håret var en enda röra och hela hans uttyck var aningen segt, men han utstrålade lika mycket glädje och skönhet som vanligt.
- No work today. Sa han trött. Please can we sleep more? I'm so tired... Han gäspade.
- Of course we can. Jag kramade om honom.
- Love you babe. Svarade han och somnade på direkten. Han var så vacker när han sov!
Jag låg vaken en stund, såg på honom och njöt av att ha hans armar runt mig. Sedan somnade även jag om.
Vi vaknade igen efter några timmar och gick upp på direkten.
Solen sken och det var riktigt härligt, varmt i luften och inga moln på himlen. Harry tittade på mig och frågade om vi skulle bada.
- Why not? Svarade jag och Harry var redan påväg i. Jag kastade mig i efter honom med kläderna på.
Vi simmade runt och stänkte vatten på varandra och skrattade en stund innan han blev allvarlig. Kan kom nära mig och kysste mig. Där stod vi, jag och Harry Styles och kysstes i någon liten sjö en bit utanför London, i solskenet med underbar fågelsång runt oss. Hur romantiskt är inte det?!



Amandas perspektiv:

Natten hade varit den bästa på länge. Det var så skönt att sova tillsammans med någon, jag var alltid så mörkrädd. Men med Louis brevid mig i sängen kändes mörket inte alls skrämmande. Vi vaknade av att hans mobil ringde, det var hans mamma Jay. Han svarade trött och pratade lite med henne och reste sig sedan ur sängen och gick ut ur sovrummet och fortsatte prata. Det kändes som att han sa saker jag inte fick höra och jag blev lite sårad. 'Varför får inte jag veta vad han pratar med sin mamma om?' tänkte jag och klädde på mig ett par jeans shorts och en trekvarts ärmad beige tröja och går ut i köket. Jag kollar runt i skåpen och i kylskåpet och hittar lite ägg och bacon, så jag ställer mig och gör äggröra och steker bacon. Sätter på en kanna te och dukar fram allt på bordet. Louis kommer tillbaka och kollar på mig, på bordet, på mig igen och ger mig en stor kram.
- Oh, how nice! Säger han och jag känner verkligen hur glad han är. Your amazing baby.
Jag fnissar och vi sätter oss ner och börjar äta. Vi sitter tysta ett långt tag och jag njuter verkligen av att vara med honom, men undrar fortfarande varför han gick iväg. I och för sig kanske det inte var något att haka upp sig på. Dock var jag expert på att haka upp mig på småsaker och missförstå situationer. Men jag försökte lära mig att sluta vara så orolig och fundera på allt.
- Yeay, my mum called. Like you heard. Säger han och tar en klunk te. I told her about you. And...
- And..?
- She would like to meet you... I know we just get together but i wanna be honest to everyone about us. Or no, not to everyone. Not to the fans! Not yet. But to my friends and family. And to hýour family and friends.
- I would love to meet your mum and the rest of your family! Svarar jag och ler. Han ser lättad ut. I wanna be honest to, so that's good.
Han ler och vi äter upp vår frukost.
- What do you wanna do today, honey? Säger han och sätter sig ner i soffan.
Jag funderar en stund medans jag står och sminkar mig lite lätt. Bara puder och mascara. Det enda jag vill är att vara med honom, sedan spelar det ingen roll vad vi gör.
- I don't know actually. I don't care, I just wanna be with you.
- You'r so cute! Säger han och skrattar lite.
Vi bestämmer oss till slut för att åka runt i hans bil både inne och utanför London. Så får han visa mig lite av där han bor och så får vi självklart lära känna varandra bättre.



Nialls perspektiv:

Dagen gick fort. Maja och jag hade för det mesta varit på hennes och hennes vänners hotellrum och myst. Vi kollade på någon film och pratade massor. Fram emot kvällen gick vi ut och åt på min favoritresturang. Och jag hade bjudit Maja. Hon blev så glad och åt massor. Precis som jag! 'Äntligen träffar jag en underbar tjej som äter lika mycket som jag!' tänkte jag och skrattade för mig själv.
Imorgon ska Maja och hennes klass på Madame Tussauds och åka runt på sightseeing och jag och grabbarna ska iväg till någon signering i Glasgow över dagen. Så vi kommer inte träffas på hela dagen.
Fram emot klockan nio på kvällen gick jag med Maja tillbaka till hennes hotell. Vi sa hejdå utanför tjejernas rum och jag började gå hemåt.
Vilka underbara dagar jag haft med henne. Hon kändes verkligen som den rätta. Så fin, så underbar, så rolig. Det var lätt att prata med henne och hon lyssnade gärna på allt ointressant jag sa. Och hennes skratt. Det var så underbart vackert, jag smälter inombords bara jag tänker på det.
När jag kom fram till lägenheten var ingen hemma, så jag passade på att äta lite och sedan gå och lägga mig tidigt. Jag vill vara uppvilad imorgon. Jag somnade fort med Maja i tankarna.

Sannas perspektiv:

Harrys och min dag var underbar. Vi hade stannat kvar där ute i skogen enda fram tills kvällen då han körde mig hem till hotellet. Vi kysstes hejdå och jag gick upp på rummet där jag hittade Maja halvt sovande på soffan.
- Hallååååå där! Skrek jag och hoppade på henne. Hur är det med dig?
Maja vaknade och skrattade medans jag kittlade henne.
- Sluta! Kved hon och jag slutade. Det är super bra med mig, hur är det själv?
- Aldrig mått bättre! Sanna log stort och berättade att hon och Harry var ett par.
- Åh grattis älskling! Skrek jag och kramade om henne. Jag och Niall är typ på g, tror jag... Jag log för mig själv.
Vi satt och pratade en stund om våra dagar och berätta allt vi gjort för varandra. Fram emot klockan halv elva på kvällen kom Amanda hem och sprang fram och kramade om oss.
- Jag har saknat er så mycket! Sa hon och log på ett sätt hon aldrig gjort förut.
Hon berättade allt om hennes och Louis dagar och Maja och jag berätta återigen om vad som hänt oss.
Vi satt alla tre i soffan ochgrät av lycka och kramades.
- Tänk tjejer, att vi tre har lärt känna våra drömkillar och att jag är tillsammans med Harry, du med Louis. Sa jag och tittade på Amanda. Och att Maja ärpå g med Niall! Hur underbart?!
Vi fangirlade lite ett tag inan vi somnade på soffan.


Trodde detta kapitel publicerades igår, men icke. Det försvann så var tvungen att skriva om den! Men hoppas ni gillar det. Kommentera gärna, tar bara en minut att göra mig super glad!! :D puss&kram!

Kommentarer
Postat av: Linn

Grymt! :D

2012-03-25 @ 19:55:15
URL: http://mittlivsomlinn.devote.se
Postat av: rebecka

ÅHHH, Så bra du är! ♥

2012-03-25 @ 19:58:52
URL: http://www.nattstad.se/rebeckaaaa
Postat av: Evelina

galet bra! :D<3

2012-03-25 @ 22:13:06
URL: http://eveliinaa.blogg.se/
Postat av: Madde

Jättebra !:D

2012-03-27 @ 17:16:08
Postat av: Amanda Rosenqvist

FREAKIN' LOOOOOOOOOOOVE ITTTTTTTTTTTTTT!!!!♥

2012-04-08 @ 00:32:10
URL: http://arosenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0